Theme

fredag 16. september 2011

Vakre hjem & interiør

Mitt første ordinære innlegg i denne bloggen er en gratulasjon til Vakre hjem & interiør som jubilerer med å gi bort denne flotte premien til heldige vinnere:

UTGAVE NR. 50 - VINN ÅRSABONNEMENT!



Denne utgaven er faktisk den 50. i rekken så dette er et aldri så lite jubileum! Og det er dere lesere som skal ha mye av æren for å trofast ha fulgt oss gjennom årene! Selvfølgelig også en stor takk til alle våre gode samarbeidspartnere, dyktige fotografer og journalister som leverer igjen og igjen - vi hadde ikke klart dette uten dere!

Vi synes det fortjener å feires, og hva passer vel bedre enn å gi 5 heldige vinnere et årsabonnement!

Slik deltar du
1 lodd for å lenke til dette innlegget (enten på blogg eller facebook, lenker du begge steder får du to lodd)
1 lodd for å legge seg til som følger (eller for allerede å være følger)


Legg igjen en kommentar her når det er gjort, husk din mailadresse hvis du er anonym! 

Lykke til!

Bli med, kanskje det blir deg (og meg ;-)?

2 kommentarer:

  1. I`m in med 2 lodd! :D Ha en fin søndag, og lykke til med ny blogg.
    Vi følger også seff :)

    Mvh Heidi

    SvarSlett
  2. Næ, så gøy med første kommentar :-) Tusen takk!
    Ha en riktig fin søndag du også, nå skal jeg lage meg en bloggroll som dere selvsagt blir med :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar til meg, det setter jeg stor pris på ♥